FAQs
Zijn mijn betaalgegevens veilig op jullie website?
Alle betalingen op onze website worden verwerkt via een beveiligde server. Jouw persoonlijke en betalingsgegevens worden veilig bewaard.
Verzendkosten en belastingen:
Wij nemen de verzendkosten en belastingen van onze schilderijen volledig voor onze rekening. Al onze producten worden gratis bij jou afgeleverd, er is geen minimale bestelwaarde nodig.
Levertijd:
Gratis verzending 7 tot 15 dagen.
Levertijd België:
Gratis verzending 7 tot 15 dagen.
Helaas kan het wel eens voor komen dat er een vertraging ontstaat in het proces.Maar wees niet bang! Uw bestelling zal zeker bezorgd worden.
Ik woon in België, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.
Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer de bestelling voor je klaar staat ontvang je een per e-mail de track & trace code.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Je kunt bestelde artikelen binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Neem dan contact met ons op via Info@plezierart.nl. Houd je bestelgegevens bij de hand. Wij zullen een retourlabel voor je aanmaken en deze per e-mail naar je versturen.
*Retourneren is gratis in Nederland en België.
Welke voorwaarden zijn er verbonden aan het retourneren van producten?
De artikelen dienen - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele staat en verpakking te worden geretourneerd. Indien je bij het beoordelen van het product verder bent gegaan dan noodzakelijk is om de aard, kenmerken en de werking ervan vast te stellen, zullen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan in mindering brengen op het terug te storten bedrag.
Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
We zullen binnen 14 dagen na herroeping terugbetalen via dezelfde betaalmethode of rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zullen we contact met je opnemen om een alternatieve betaalmethode af te spreken.
Wanneer de volledige bestelling wordt geretourneerd, zullen we ook de in rekening gebrachte verzendkosten terugbetalen. Wanneer je de bestelling gedeeltelijk retour stuurt, vervalt dit recht.
Kan ik een artikel ruilen?
Het is niet mogelijk om artikelen na levering te ruilen. Uiteraard kun je de artikelen wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.
Alle betalingen op onze website worden verwerkt via een beveiligde server. Jouw persoonlijke en betalingsgegevens worden veilig bewaard.
Verzendkosten en belastingen:
Wij nemen de verzendkosten en belastingen van onze schilderijen volledig voor onze rekening. Al onze producten worden gratis bij jou afgeleverd, er is geen minimale bestelwaarde nodig.
Levertijd:
Gratis verzending 7 tot 15 dagen.
Levertijd België:
Gratis verzending 7 tot 15 dagen.
Helaas kan het wel eens voor komen dat er een vertraging ontstaat in het proces.Maar wees niet bang! Uw bestelling zal zeker bezorgd worden.
Ik woon in België, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.
Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer de bestelling voor je klaar staat ontvang je een per e-mail de track & trace code.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Je kunt bestelde artikelen binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Neem dan contact met ons op via Info@plezierart.nl. Houd je bestelgegevens bij de hand. Wij zullen een retourlabel voor je aanmaken en deze per e-mail naar je versturen.
*Retourneren is gratis in Nederland en België.
Welke voorwaarden zijn er verbonden aan het retourneren van producten?
De artikelen dienen - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele staat en verpakking te worden geretourneerd. Indien je bij het beoordelen van het product verder bent gegaan dan noodzakelijk is om de aard, kenmerken en de werking ervan vast te stellen, zullen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan in mindering brengen op het terug te storten bedrag.
Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
We zullen binnen 14 dagen na herroeping terugbetalen via dezelfde betaalmethode of rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zullen we contact met je opnemen om een alternatieve betaalmethode af te spreken.
Wanneer de volledige bestelling wordt geretourneerd, zullen we ook de in rekening gebrachte verzendkosten terugbetalen. Wanneer je de bestelling gedeeltelijk retour stuurt, vervalt dit recht.
Kan ik een artikel ruilen?
Het is niet mogelijk om artikelen na levering te ruilen. Uiteraard kun je de artikelen wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.